Kotler Philip: Marketing management
Doporučená cena: 2290,- Kč
Naše cena: 1947,- Kč
(sleva 15 % - ušetříte 344 Kč)
Autor: Kotler Philip
Druh vazby: Knihy - vázané
Počet stran: 816
Rozměr: 218 x 288 mm
Vydáno: 2013-04-01
Stav: Skladem v externím skladu
Datum odeslání: Do týdne
ISBN: 978-80-247-4150-5
EAN: 9788024741505
Nakladatelství: GRADA Publishing, a. s.
Sdílejte na Facebooku
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
Zatím nikdo nehodnotil.